Monday, January 24, 2011

ရည္ရြယ္ခ်က္မမွန္တဲ့ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း နဲ႕ ဘုန္းႀကီးတို႕သင္တန္း ဖ်က္သိမ္းျပီ

ရည္ရြယ္ခ်က္မမွန္တဲ့ စီးပြားေရး လုပ္ငန္း နဲ႕ ဘုန္းႀကီးတို႕သင္တန္း ဖ်က္သိမ္းျပီ
ယခုတေလာ No.1 သင္တန္းႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး လူေျပာမ်ားသျဖင့္ ကၽြန္မ တင္လိုက္ရတာပါ။ ကၽြန္မ ဘေလာ့လည္း တစ္ခါမွ မေရးဘူးလို႔ အမွားပါရင္ ခြင့္လႊတ္ပါ။
(မွတ္ခ်က္။ ကၽြန္မ တမင္သက္သက္ ေစာ္ကားျခင္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ။ ကၽြန္မသိတဲ့ အျမင္ကိုသာ တင္ျပျခင္းျဖစ္ပါတယ္။)

ကၽြန္မ အဲဒီဘုန္းႀကီးကို ေကာင္းေကာင္းသိပါတယ္။ အဲဒီဘုန္းႀကီးက စီးပြားေရးသမားပါ။ ကၽြန္မ ကြန္ပ်ဴတာဆိုင္မွာ အလုပ္လုပ္တုန္းက သူစာေတြလာလာရိုက္တယ္။ ေဆးေၾကာ္ျငာေတြေလ။ သူတို႔ေဆးေတြက တဆင့္တဆင့္ ထပ္ျဖန္႔။ member ေတြ တိုးလာရင္ ပိုက္ဆံပိုရလာတဲ့ ေဆးကုမဏီေလ။ အခုေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး။ ဖ်က္သိမ္းသြားၿပီ။ ဘုန္းႀကီးျဖစ္ၿပီး

ေဆးေရာင္းစားေနတာ၊ ကၽြန္မတို႔ကိုေတာင္ လာဆြယ္ေသးတယ္။ ကၽြန္မက ဘုန္းႀကီးျဖစ္ၿပီး အဲဒီလိုလုပ္ေနတာ သေဘာမက်လို႔ သိပ္ေတာင္စကားမေျပာခ်င္ဘူး။ အဲဒီဘုန္းႀကီးက ထိုင္းကိုလည္း ခဏခဏသြားတယ္။ ဘာေတြလုပ္လဲေတာ့ မသိဘူး။ သူေျပာေတာ့ ေဆးသြားသြားေရာင္းတာလို႔ေျပာတယ္။ အခုေတာ့ စီးပြားေရးေစ်းကြက္တမ်ိဳးေျပာင္းသြားၿပီေပါ့

No comments:

Post a Comment